Letizia Luijs

 
 

Letizia Luijs

Letizia Luijs is via verschillende zijwegen haar droompad gaan bewandelen. En, spoiler-alert, ook dat pad slingert nog steeds zo nu en dan. Van een krantenwijk naar tomatenplukken en van het bankwezen naar communicatie en public relations, de branche waar ze inmiddels al meer dan 10 jaar in werkt.

Naast haar baan als PR en communicatieadviseur traint Letizia ook werkgevers in generatiemanagement en young professionals in het vinden van zingeving binnen het bedrijf via persoonlijk leiderschap.

Daarvoor heeft ze de zogenaamde succes springplank ontwikkeld. Van de eerste kriebel dat er zingeving mist, naar het pad en de keuzes die daarbij komen kijken, tot de sprong naar meer voldoening en betere bedrijfsresultaten terwijl een medewerker gaat voor wat  hij/zij wil en waard is. Dat leidt tot meer wederzijds begrip, minder stress bij management en betere bedrijfsresultaten. Personeel blijft langer ergens werken en zet zich weer actief in.  

Durf te kiezen voor wat je wilt en waard bent

Zij spreekt over

(1) Generatiemanagement: hoe young professionals de vonk weer vinden in het bedrijf Er is veel onrust rondom generatie management binnen bedrijven. Dat is niet nodig wanneer de communicatie tussen management en young professionals helder is én als er begrip voor elkaar is. Voor dat laatste is inzicht nodig.

In haar verhaal over generatiemanagement laat Letizia leiders inzien hoe ze het beste kunnen omgaan met jonge medewerkers. 

Een bedrijf floreert wanneer werknemers bewust kiezen voor het soort leven dat ze echt graag willen leven. Iedereen kan gaan voor wat ze willen en wat ze waard zijn. Dat bewuste purpose pad volgen brengt enthousiasme en voldoening, ook op de werkvloer. Dat ervaar je in de persoonlijke inzet en de daaropvolgende groepsdynamiek. Dat uit zich in betere bedrijfsresultaten en mensen die langer ergens blijven werken. 

Een organisatie kan heel goed groeien en blijven bloeien met verschillende generaties, wensen en werkwijzen onder een dak. Daarvoor is begrip en inzicht nodig.

Na dit verhaal loop je weg met:

  • De methode voor meer zingeving bij medewerkers

  • De nummer 1 tip voor daadkrachtige young professionals 

  • En als bonus meer inzicht in generatiemanagement voor betere bedrijfsresultaten

(2) Succes springplank: hoe young professionals zingeving binnen het bedrijf vinden en blijven behouden Bij veel organisaties komen jonge medewerkers vol enthousiasme het bedrijf binnen maar na een half jaar zitten ze uitgebloeid achter hun scherm. Zelf weten ze niet hoe ze het vlammetje weer kunnen aanwakkeren.

Letizia heeft dit zelf ook meerdere malen meegemaakt in haar leven en ontdekt hoe je daadkrachtig kunt gaan voor wat je wilt. Hoe je daarmee je pad naar voldoening kunt volgen op de werkvloer en in je privéleven leert ze in deze workshop. Want werk en privé zijn inmiddels onlosmakelijk met elkaar verbonden.

De succes springplank is een training waarin Letizia young professionals op een holistische wijze meeneemt langs de verschillende facetten in hun leven en laat inzien hoe ze voldoening kunnen vinden binnen het bedrijf waar ze op dat moment werken. Dit zorgt ervoor dat medewerkers weer vol enthousiasme en toewijding aan het werk gaan. 

Persoonlijk leiderschap verbetert ook de groepsdynamiek en dat zie je terug in de verhoogde bedrijfsresultaten.

Na deze training lopen young professionals weg met:

  • De methode om inzicht te krijgen in hun persoonlijke succespad

  • De nummer 1 tip om te gaan voor wat ze willen en waard zijn

  • En als bonus meer energie en voldoening in hun baan


(3) Tien PR-tips om in de media te komen.
Je hebt een goed verhaal en dat wil je graag met de wereld delen. Je weet dat een via-via verhaal betrouwbaarder is dan een wij-van-wc-eend verhaal. Daarom wil je dat media jouw verhaal vertelt. Radio, tv, vakbladen, kranten en specifieke websites. Hoe je dat aanpakt leer je in deze workshop.

Letizia werkt al meer dan 10 jaar in de PR-branche. Ze heeft voor verschillende bureaus en voor vele (internationale) merken gewerkt. Inmiddels is ze succesvol ondernemer in het vak en leert ze mensen graag hoe ze het beste onder de aandacht van de media kunnen komen.

Na dit verhaal loop je weg met:

  • De methode om jouw merk meer media-aandacht te bezorgen

  • 10 tips om in de media te komen

  • En als bonus krijg je meerdere haakjes om jouw bedrijfsverhaal te pitchen

Prijsrange

Het tarief van Letizia ligt tussen de €1.000,- en €1.750,- euro exclusief BTW en reiskosten per opdracht.

De precieze prijs is afhankelijk van de inzet, duur en aanvullende wensen.