Nanne van der Leer

 
 
Nanne+van+der+Leer

Nanne van der Leer

Nanne is de oprichter van het succesvolle online platform Lief Leven, dat een organisch bereik heeft van zo’n 15 miljoen per maand. Ze ging van een corporate carrière (marketing & pr bij Heineken en marketingdirecteur bij een grote toeristische organisatie) naar sociaal ondernemer. Met haar bedrijven Lief Leven en The Sunshine Factory (strategisch communicatiebureau) maakt zij impact. 

Ze bracht onlangs haar boek ‘‘Licht Leven’’ uit en werkt aan haar nieuwe boek dat begin 2023 zal verschijnen. Ze heeft een eigen podcast, meditaties, is ambassadeur van de stichting Join for Joy (dat zich inzet voor het welzijn van kinderen in Oost - Afrika) en de Bee Foundation.

Nanne wil als sociaal ondernemer mensen laten zien dat liefde de sleutel tot succes kan zijn en dat we allemaal, klein of groot, kunnen bijdragen aan de wereld van morgen.  

Zij spreekt over

Nanne streeft naar meer liefde: voor jezelf, anderen én de wereld. Zij gelooft in liefde als fundering en grootste kracht voor een fijn en succesvol leven, we zijn toe aan een nieuw systeem. Van ego naar eco. Van ik naar wij. Van controle naar vertrouwen. Van angst naar liefde.

Prikkelen om anders naar het leven te kijken. Nanne vindt niets zo leuk als een grote groep mensen helemaal gek maken en hen te inspireren om op andere manieren naar succes te kijken, uitdagen om de wereld van morgen samen vorm te geven en hen een spiegel voor te houden over de eindeloze potentie in henzelf. Haar persoonlijke verhaal is hét bewijs dat het anders kan. Nadat ze zichzelf tegenkwam besloot ze dat het roer om moest. Ze ging alleen nog maar doen wat haar hart haar ingaf. Ze deelt dit verhaal ‘‘ omdat het niet gaat over mij, maar iets veel groters: het volgen van je hart, je eigen regels schrijven en wat daarbij komt kijken’’.

  • Leven vanuit je hart

  • Het roer om

  • Mentaal welzijn

  • Sociaal ondernemen

  • In je kracht staan

  • Purpose

  • Licht Leven

Het in beweging krijgen van teams en organisaties. Nanne bezit over een enorme schat aan ervaring en weet anderen te raken en inspireren. Na bijna 10 jaar ervaring in de corporate wereld en haar avontuur als (inmiddels succesvol) sociaal ondernemer, weet ze als geen ander hoe je teams en organisaties kan bewegen. ‘‘Het is heel gezond om het systeem af en toe even flink op te schudden en vol positiviteit, creativiteit en a sense of purpose weer door te gaan’’. Onderwerpen waar zij talks of workshops over kan verzorgen (zowel digitaal als fysiek, voor grote of kleine groepen) zijn:

  • Sociaal Ondernemerschap

  • Het bepalen van je purpose

  • In je kracht staan

  • Werkgeluk

  • Het bouwen van succesvolle online communities


Opdrachtgevers

Met haar bedrijven, missie en activiteiten is Nanne veelvuldig in de media te vinden. Bijvoorbeeld Harpers Bazaar, Wendy, &C en was te gast in meerdere podcasts.

Ze gaf in de afgelopen veelvuldig lezingen en keynotes voor verschillende bedrijven zoals:

  • New female leader

  • Hodenpijl

  • CompaNanny

  • Heineken

  • Qommunity

  • TEDxAmsterdam Women (spoken word poetry)

  • Hogeschool van Amsterdam

  • The Student Hotel.

Spoken word Poetry

Met veel liefde schrijft Nanne verhalen en gedichten op maat voor individuen en organisaties. Als haar laat weten wat de kernboodschap moet zijn in paar steekwoorden, dan maakt zij daar een krachtig geheel van wat je digitaal ontvangt en wat ze ook voor kan dragen indien gewenst.

Prijsrange

Het tarief voor een keynote / lezing van Nanne ligt tussen de €2000 en €2500 euro exclusief BTW, inclusief eventuele reiskosten per opdracht. Het tarief voor dagvoorzitterschap tussen €2500 en €3000. Je kunt Nanne ook inhuren voor een Spoken word poetry. De kosten hiervan liggen tussen de €2000 - €2500,-

De precieze prijs is afhankelijk van de inzet, duur en aanvullende wensen.