Natalie Anceaux 

 
 

Natalie Anceaux 

Natalie is een echte marketeer in hart en nieren. Met grote liefde voor haar vak springt ze elke dag haar bed uit om samen met samenwerkingspartners, opdrachtgevers van authentieke brand- en campagnemanagement te voorzien. Want zij gelooft dat krachtige marketing start bij eerlijkheid, dat je doet wat je belooft. Ook gelooft ze dat je andere mensen de boodschap mag laten vertellen. Dat betekent dat je met mensen werkt, klanten of medewerkers, die jouw kernwaarden en missie delen. Zo creëer je  ambassadeurs. Want de meest effectieve marketing gaat nog steeds mond tot mond. 

In haar keynotes spreekt Natalie over het bouwen van merkbeloftes, ambassadeurschap en storytelling. Ze laat zien hoe je effectieve marketing kunt inzetten, een sterk merk kunt bouwen (nu en voor de toekomst) en hoe je waardevolle uitingen kunt maken die bij jou, de medewerker of de klant passen. En dat begint bij een authentiek verhaal.

In de talks van Natalie zijn een stevige dosis enthousiasme en humor altijd de onmisbare ingrediënten. Natalie is naast spreker ook dagvoorzitter.

Zij spreekt over o.a.

Merkbeloftes

Wat beloof je als merk? Iedere organisatie voegt waarde toe in de markt, maar weet en vindt de doelgroep dat ook? Is de WHY helder? Is het prikkelend en helder? En wat maakt jouw bedrijf, organisatie of stichting uniek ten opzichte van andere aanbieders? 

Ambassadeurschap

Merk gedreven organisaties zijn succesvoller en daarmee winstgevender dan anderen. Zeker in dit digitale tijdperk waar iedereen gezien en gehoord kan worden, kan iedereen een ambassadeur zijn. Marketing & communicatie is allang niet meer van marketing & communicatie alleen. Hoe creëer je ambassadeurs/ fans? 

Storytelling 

Hoe neem je mensen mee in jouw authentieke verhaal? Hoe bouw je een verhaal zo op, dat het consistent blijft, zodat de zichtbaarheid, naamsbekendheid en herkenbaarheid blijft groeien?

Opdrachtgevers

  • Shell

  • Saffier 

  • Faam 

  • BAM International

  • FunX

  • Beeld en geluid

Prijsrange

Keynote lezing van 30 - 60 minuten tussen de 3000 en 4500 euro

Dagvoorzitterschap 2200 - 3000 euro 

Workshop van 60 tot 90 minuten tussen de 3000 en 4500 euro 

Inspiratiesessies van 60 tot 90 minuten tussen de 3500 en 5000 euro