Liesbeth Gouda

 
 
fullsizeoutput_4ed7.jpeg

Liesbeth Gouda

Liesbeth’s ultieme droom is dat iedereen de beste versie van zichzelf vandaag leeft. Ze helpt ondernemers met hun branding en deze ondernemers een podium te geven. Ze ontving meerdere prijzen als marketingtalent en werd twee keer genomineerd voor de VIVA400.

Liesbeth heeft haar eigen methodiek ontwikkeld op basis van een flamingo. “De flamingo komt uit de quote ‘Be a flamingo in a flock of pigeons’. Dit geeft eigenlijk helemaal weer waar branding volgens haar over gaat. Uit deze quote komt duidelijk naar voren dat het belangrijk is om je te onderscheiden, en dat kun je vanuit jouw unieke kracht doen.” Volgens Liesbeth heeft de flamingo eigenschappen die je helpen om jouw verhaal helder te krijgen. Dit heeft ze in een model gegoten, de zogenoemde ‘Flamingo Way’. “Leer in zeven stappen jouw complete verhaal neerzetten en te shinen en vliegen met jouw merk

Zij spreekt over

Ondernemen Binnen 2 jaar tijd heeft Liesbeth 2 winstgevende bedrijven opgezet, ze heeft verschillende coachingstrajecten gevolgd en de learnings meegenomen en daar haar eigen successtory van gemaakt, ze deelt wat volgens haar de sleutels zijn tot succes en vooral plezier!

De beste versie van jezelf leven. Liesbeth heeft al jong geleerd dat het belangrijk is de beste versie van jezelf te leven, niet morgen of overmorgen maar vandaag, in een inspirerende sessie deelt ze haar verhaal en motiveert je om voor jouw verhaal te gaan staan

Destination Branding. Liesbeth heeft al meerdere bedrijven in toerisme en steden geadviseerd en bijgestaan. Zij kent daardoor beide kanten in toerisme. Ze ontwikkelde meerdere strategische visies. Onder meer valt haar op dat bedrijven vloggers en andere influencers benaderen, “omdat anderen dat ook doen”. Het advies van Liesbeth: “zet eerst een stap terug en bepaal je visie”. Leer van haar om de valkuil(en) te vermijden, de keuzes die je dan maakt om daarmee optimaal rendement te halen uit je vernieuwde marketing- en communicatieaanpak.

Opdrachtgevers

Liesbeth gaf lezingen bij de Verkeersonderneming, Gemeente Schiedam, Toerismecongres, Empower women 010, Coach Collective, Home of Power event, SpareSpace, Seats2Meet, Recruitmentfestival in de zon

Prijsrange

Het tarief voor een keynote ligt tussen de 400 - 600 euro exclusief BTW, inclusief reiskosten per opdracht. Je kunt Liesbeth ook inhuren als dagvoorzitter voor een bedrag tussen 600-800 euro. De precieze prijs is afhankelijk van de inzet, duur en aanvullende wensen.

 

Review

Liesbeth Gouda gaf een interessante, inspirerende presentatie op ons congres voor hoger onderwijs-docenten. Na een voorbespreking heeft zij haar presentatie aangepast, zodat deze de doelgroep zo goed mogelijk aansprak. Hierbij durfde ze zich kwetsbaar op te stellen en kon ze alle vragen van passend antwoord voorzien. Een aanrader!”
- Pearson Benelux